Ceviz Kabuğunu Dolduran Konular

Tarihe düşülen not

  • Anket

  • Son Tweetler

  • Kategoriler

  • Yararlı Linkler

DHA MUHABİRİ : FİŞ’leme yapmak için vekillerin evini gözetledik!!

Posted by Emi[R]ates™ Ağustos 17, 2007

DHA MUHABİRİ : FİŞ’leme yapmak için vekillerin evini gözetledik!!

Hürriyet’in, hangi milletvekili eşlerinin başörtülü olduğunu tespit etmede kullandığı Doğan Haber Ajansı muhabirlerinden, kartelin haber ahlâkını nasıl hiçe saydığını gözler önüne seren itiraflar geldi.

İsminin yayınlanmasını istemeyen DHA’nın bir il temsilcisi şunları söyledi: “Sana şu kadar süre, tespit edeceksin dendi. Bu hoş bir şey değildi. ‘Şu şu vekili hiç tanımıyorum, kendilerine de böyle bir şeyi sormak ayıp olur’ dedimse de, ekmek parası. Baktım işimden olacağım, bir takım yöntemlerle türbanlıları tespit ettim. Tanıdığıma sordum, tanımadığımın evini gözetledim, komşularına sordum.”
Bir başka DHA muhabiri aynen şu ifadeleri kullandı: “Bu talep bize biraz saçma geldi. Düşünün, telefon açıyorsun adama; ‘eşinin adı ne, eşin örtülü mü açık mı’ diye soruyorsun. Çok saçma bir şeydi. Sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma deniliyor ama, yapıyorsun maalesef. Eşiniz dediğiniz zaman ‘ne yapacaksın eşimi, sana ne kardeşim’ dediler. Ama öğrenmek zorundaydım bir şekilde. Ve öğrendim. Aksi halde işimden olurdum.”
DHA muhabiri şöyle devam etti: “ ‘Niçin soruyorsunuz, ne yapacaksınız bu bilgileri?’ gibi sorularla da karşı karşıya kaldık. Tabii bunlara, AKP’li milletvekillerinin şu kadarının eşinin türbanlı olduğunu ortaya koyacağımızı söylemedik. Bunu söylesek bilgi vermezlerdi.”
JANDARMA’YLA ORTAK ÇALIŞMA
Kimi DHA muhabirlerinin ise, bu konuda Jandarma’dan yardım talebinde bulunduğu belirlendi. Jandarma’ya, özellikle AK Partili milletvekilleriyle ilgili özel bir raporlarının olup olmadığını soran DHA muhabirleri, olumlu cevap almışlarsa Hürriyet’e bu raporlardaki bilgileri aktardılar. Bilindiği gibi; basında daha önce, bazı bölgelerde Jandarma’nın AK Partili milletvekili adaylarıyla ilgili raporlar hazırladığı haberleri yer almıştı.

Bir Cevap Yazın

 
